tirsdag den 24. maj 2011

"Anden sal til venstre" mix med 4Fod

Den sidste uge har været trist og surrealistisk. Ikke desto mindre sidder jeg her og skriver mit blogshit på noget egoistisk lort. Livet går videre eller hvad...

Jeg havde valgt ikke at skrive noget et stykke tid, men the show must go on eller noget. Jeg er i dag i godt humør for første gang i et stykke tid. Jeg sidder og er fucking skæv (og på bistand?) og har netop modtaget et Adam Sampler mix af tracket "Anden sal til venstre" der er featuring 4Fod.

Tracket har tidligere været udsendt på "Hvad er kunst?" Wrycks mixtape. Det er meningen at det skal være på "Lejligheden til venstre", og jeg sidder og har regulær optur over mixet. Det lyder fucking bananas, og har den her dommedagslyd, som vi eftersøger. Johnny Outsider er tilbage...Bare vent til I hører det her shit. 4Fod er tilbage på noget "Blodsport" shit for alle jer der er nede. Magre rappere kommer til at løbe for deres penge.

Det her er uden tvivl det fedeste nummer jeg har lavet med 4Fod, og vi har kraftedme lavet nogen stykker i tidens løb. Bare vent, Vi skider industrien i ansigtet..

Shoutout til kasperbroue (didigetitrigt?) og brygs. Ægte homies..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar