tirsdag den 20. marts 2012

Bryxtofte - Bryxtofte... og damerne video


Jeg er blevet venligt men bestemt opfordret af den på overfladen meget flinke (men bag den flinke facade et ondsindet monster) Bryxtofte til at lægge hans nye video op.

Fuck it, jeg havde sgu nok gjort det alligevel, men det der med at være aktuel er ikke lige noget jeg gør så meget i. Anyways, den her videos modeller tager sgu dansk raps normalt ret bustede hoes ud med flere længder, og alene det er grund til at peep, og så får man naturligvis altid hip hop bonuspoint for at optage video i New York.

Jeg var til Bryxtoftes showcase for nylig på Rust hvor han spillede tracks fra hans kommende EP, som kommer forhåbentlig snart.

Bryxtofte er som en del af 4Fod med på "Lejligheden til venstre" på tracket "Anden sal til venstre", som jeg pønser på at lave en video til på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar