onsdag den 27. april 2011

Vindueskiggerdilemmaet

Her i den afsluttende fase af efterproduktionen af "Lejligheden til venstre" er det kommet til flyvskaller og aldeles hardcore opførsel fra samtlige MixtapeMusic personale. Wryck har været helt oppe og støde, Spliffix har været decideret aggressiv og jeg har bare skidt på alle andres meninger, fordi det er min plan at "Lejligheden til venstre" skal være det ultimative hardcore sprænge alle grænser rapalbum.

Det nummer der har udløst dette helvedes inferno er tracket "Vindueskigger". Jeg elskede originalversionen men Wryck hatede løs og lavede så en ny version jeg ikke er nede med. Så er min dude Evoplex kommet ind fra siden og har lavet 2 nye versioner. Så er der originalversionen, Wrycks nye version og desuden et remix Wrycksteren har lavet.

Det vil sige 6 fucking versioner af samme nummer. Se det er det bullshit vi putter op med for at lave den bedst mulige plade. Jeg hælder helt sikkert til den nye Evoplex version. Det er noget helt bananas Ingen har nogensinde hørt det her før shit. Tænk Salem blandet med Daft Punk med hurtig hardcore dansksproget rap henover. Ooooh shit mama jeg tror vi har et monster på hænderne.

Så mangler jeg bare lige at overbevise Wryck og Spliffix om det. To be continued

Ingen kommentarer:

Send en kommentar