onsdag den 22. juni 2011

Ny Valbjørn video "Ingen melodi"



En moderknepper har haft travlt, og har en masse fucking ting at skrive om for tiden, da vi har spillet med Sandheden på Start Festivalen på Vesterbro i lørdags og ikke mindst sker der en masse fucking ting med "Lejligheden til venstre" lige nu. Men det bliver næste gang.

Dette er min nye streetvideo (er det bare et andet ord for no budget?) som jeg har selv har filmet og klippet med en lille assistance fra Wryck, og jeg er faktisk ret godt tilfreds med resultatet, da det kun er min anden video nogensinde. Selvgjort velgjort shout out til Marwan.

Ok det er ikke Scorsese, men det er en meget god lille ledsager til mit nummer "Ingen melodi", som kun er for dem der kan lide hardcore musik, og alle folk der kender mig ved det er hvad jeg altid vil repræsentere. Så derfor gav det mening at give sig i kast med en lille video til det nummer. Min plan er at droppe flere videoer i street kategorien og så en mere seriøs video til førstesinglen fra "Lejligheden til venstre", som bliver..........

Hvis du er nede med "Lejligheden til venstre" så bliv lige abonnent aight.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar