mandag den 26. september 2011

POST NUMMER 101 - ny OX feat. Prodigy video




Uden at jeg faktisk selv opdagede det har jeg simpelthen postet post nummer 100. Dette er et stort øjeblik i "Lejligheden til venstre"´s historie. Der er dog stadig ingen albumrelease for mit projekt i sigte, men der bliver lavet moves på videofronten, hvor jeg er på vej til at whoope folks røv, og sende dem tilbage hvor de kom fra. Hr. undergrundsvideorapper, tag en hat på, stil dig ind i et hjørne og skam dig.

Så her har vi post nummer 101, og der er vist ingen bedre måde at fejre dette øjeblik med endnu en Prodigy slumvideo, hvor han sandsynligvis er betalt i blodpenge for at medvirke. No matter, han lægger det som sædvanligt.

Man skal heller ikke sove på det track fra Evidences nye plade "Cats & dogs" der featurer både Prodigy og Roc Marciano. De to sammen er som jordbær og fløde. Er der ikke nogen der gider købe 200 gram hash og leje noget studietid så vi kan få et collaboalbum. Jeg foreslår titlen "Americas most blunted".

Og fantastiske nyheder. På black friday, som er 25. november kommer den nye Mobb Deep EP med titlen "Black cocaine". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar