torsdag den 6. oktober 2011

Danni Toma & Noodle interview på Rapspot





Her er det Danni Toma og Noodle interview jeg foretog i lejligheden til venstre fornylig. Jeg har sgu glemt at linke op før nu, men hvis I ikke har læst det så gør jer den tjeneste at gøre det. Jeg så mig nødsaget til at ændre lidt i teksten, da Danni var ærgerlig over nogle ondsindede kommentarer han havde skudt afsted mod lidt Aalborg rappere. Det er dog all good, og de krigeriske kommentarer er nu væk, selvom de nu var ganske underholdende.

Dette er første part i min nye interviewserie om upcoming rappere. Next up, Kesi. Og skriv endelig kommentar hvis I har nogle bud på hvem der er vilde. Det er naturligvis en forudsætning at jeg er nede med musikken.


Her er Danni Toma og Noodles hjemmeside, hvor man kan finde diverse lir, blandt andet downloade gratis udgivelser, som de har lagt ud til folket. Tjek op, selvom jeg dog stiller mig noget uforstående over hvorfor disse ellers fornuftige mennesker har en fucking Drake video liggende på siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar