mandag den 7. november 2011

"Lejligheden til venstre" mixningssession

Selvom jeg er stor modstander af begrebet hip hop tid må jeg indrømme at det tager sgu lige lidt tid at få alle detaljerne på plads i mixet til "Lejligheden til venstre".

Forrige søndag mødtes jeg op med unge herr Sampler og lidt mindre unge herr Wryck, for at rette på de hidtidige mixes dom Adam har gjort. Generelt var vi ude i noget med mere bas højere trommer mere bas og mere bas, sådan lidt forsimplet ihvertfald.

Der blev rettet i ganske små detaljer som gør en allerhelvedes stor forskel for det samlede resultat. Eksempelvis blev trommerne på "Sort musik" skiftet og den har en mere banging hårdtslående lyd uden at det atmosfæriske er gået tabt. Hvordan lortet skal udkomme? Det ved jeg stadig ikke, men jeg ved at den her plade er blodsport!!!


edward-hopper-sun-in-empty-room.jpg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar