mandag den 8. oktober 2012

Premiere på "Sort musik" video feat. Pede B og Seest


Køb single på iTunes

I dag er så dagen, hvor der er verdenspremiere på min nye single og video "Sort musik" featuring Pede B og Seest. Det har taget lidt længere tid end ventet men nu har fået uploadet og er klar til at sende den afsted, og jeg er blevet meget tilfreds med resultatet.

Adam Sampler har både produceret mixet og masteret tracket. Som bekendt har jeg selv lavet videoen med en stor hjælpende hånd fra Wryck, som også har co-produceret nummeret.

"Sort musik" er i modsætning til de andre numre vi har smidt ud mere lettilgængeligt, og er nok i virkeligheden det bedste bud på noget shit min mormor kan lide. Med andre ord, det her er mit brødrene Olsen moment. Men vi formår naturligvis at gå den fine linje, og det er blevet et rigtigt fedt nummer.

Den altid cool Pede lægger et vers og står desuden bag c-stykket, og Seest lacer omkvædet med en serie guddommelige strofer. Desuden er der bossprops til Aeon, kasperbroue og Mark fra 47 for at være behjælpelige med livsnødvendigheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar