tirsdag den 31. august 2010

Hvad er kunst? Nyt Wryck mixtape

Hvad er kunst?

Som første indlæg om min gøren og laden, vil jeg snakke om Wrycks seneste mixtape kompilation, som har fået den spørgende titel “Hvad er kunst?”. Skiven featurer Knox, Pat B, Tjes Boogie, Meller, 4Fod og flere og minsandten om yours truly, Jacob Valbjørn ikke har haft en finger, eller måske i virkeligheden fucking begge hænder med ved festen.
Det er en plade jeg har optur over at medvirke på, og jeg er sikker på at hvis folk kommer til at høre den her plade, vil alle folk være enige om at han er en af de fremmeste producer, og her mener jeg virkelig producer, og ikke bare som en beatdude.
Der er adskillige fede numre, og min personlige favorit er ikke engang et nummer jeg har selv har skrevet. Nummeret “Underverdenen” med Tjes Boogie og og Knox ER DEN VILDESTE DANSKE BANGER JEG HAR HØRT I ÅREVIS.
PLADEN ER UDKOMMET DEN 1. SEPTEMBER OG JEG VIL ANBEFALE ALLE AT TAGE SIG EN LYTTER OG SUPPORTE MIXTAPEMUSIc.
Pladen kan købes på payloadsites og itunes lige om snart, og alle de her folk der åbenbart mener der ikke bliver lavet noget god dansk rap mere. Her er et argument for at ændre mening.
Linket her er en sand fucking "Jacking for beats" festival, hvor diverse rappere (dog ikke mig selv) massakrerer beats. En lille appetizer inden hovedmåltidet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar