torsdag den 7. oktober 2010

Sandheden - Gud er død promovideo

Jeg har lige været væk fra bloggeriet et minuts død, men det er simpelthen fordi at der lige nu sker så meget med musikken.

Men I´m baaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.........

Jeg er meget stolt over at kunne præsentere Sandheden "Gud er død" promovideo. Enjoy. Jeg anbefaler at fyre den helt op i stort format og 1080, for at få den fulde oplevelse. Jeg håber at folk er nede med det. Tak til alle der har medvirket til at lave den.

Jeg synes den er blevet vildt fed, og jeg er glad for at droppe noget mere af det hardcore Sandheden, som faktisk også fylder en del på pladen.

Alle er velkomne til releasefest på Rust onsdag den 17. november, som er udgivelsesdato for "Grovboksen". Den kan købes for den nette sum af 500 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar