søndag den 25. december 2011

Årets andet bedste nummer!!!


Ja, intet mindre. Det her er et monster inden kriminologirelateret rap. Jeg har spillet det her nummer minimum 3 gange om dagen de sidste par uger, og jeg giver det hermed titlen som årets andet bedste nummer.

For alt hvad man kan mene og sige om ham, så må jeg alligevel give prisen for det bedste til Tyler the Creator med "Yonkers" (samtidig får han prisen for mest ustabile bundniveau på et album overhovedet).

Der er et album "Grief pedigree" som jeg har store forventninger til, og samtidig føles det jo rart at den bedste musik kun har ganske få youtubeviews (svinets hjerte anuyone...). Det stiver min selvtillid af på en herlig måde. Anyway, han har medvirket på GZA og Roc Marciano plader, og det er jo absolut ikke noget der giver minuspoint. Og jo husk hvor du hørte det. Lejligheden til venstre bitches...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar