torsdag den 29. december 2011

Lejligheden til venstre update og videokollektion

Så er 2011 sgu stort set gået, og der er stadig ingen Lejligheden til venstre plade udkommet. Forhåbentlig bliver 2012 året hvor den fucking plade endelig kan udkomme. Ihvertfald er jeg ved at køre i stilling med en masse nye initiativer, som forhåbentlig kan resulterere i at lortet udkommer.

Hvad der indtil i år virkede som en velsignelse er nu forvandlet til en sort sky, der hænger over ens hoved uanset hvor man går hen. Det skal siges at hele processen med at lave pladen sammen med Wryck var en fantastisk proces, og det er grunden til jeg nu tør gå hvor ingen rapper har gået før. Men ligesom med Blodsbrødre, ligesom med Sandheden, og ligesom med Bang-A-Palooza så koster det blod at få det sidste lavet, og det er først i den sidste proces at folks sande karakterstyrke bliver afsløret. Dette var grunden til at fremragende og anmelderroste "Grovboksen" ikke er hørt af en sjæl, hvad jeg synes er virkelig ærgerligt, og jeg undgår helst den skæbne for "Lejligheden til venstre" selvom det er en meget sværere tilgængelig plade.


Jeg har nogle ting i støbeskeen som jeg ikke vil løfte sløret for endnu, men hvad jeg kan afsløre der er på tegnebrættet er en kommende streetsingle af tracket "Vindueskigger" produceret af Evoplex og co-produceret af Wryck. Videoen er færdig og grafikken står selvsamme Evoplex for, og jeg er ret spændt på om den kan få lov til at være Youtube uden at blive banned. Jeg har selv filmet, redigeret og klippet videoen, og det er helt klart min bedste video indtil videre og jeg glæder mig umådeligt til at vise folk den. Her er hvad vi med helt lav profil har lagt ud indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar