tirsdag den 19. februar 2013

Valbjørn og Aeon vs. MC Dave og Sjurdur


Her er videoen langt om længe fra den battle vi havde mod de to kække ungersvende MC Dave og Sjurdur. Se hvad jeg havde at sige om den i mit tidligere indlæg om battlen. Irriterer mig jeg ikke vidste Dave var jøde og at han hedder Halifa til efternavn. Det skriger jo på at rimes på cannabis sativa.

Oh well, jeg husker det ikke sådan selv da vores modstandere red på en bølge af publikumsopbakning, men vi vandt 3. runde som jeg ser det nu. Too little to late som man siger, og når vi endelig skulle tabe var det til de mest sympatiske dudes man nogensinde kan rende ind i. Dave kalder endda mit nummer "Sort musik" for vanvittig godt i en konkurrence mod mig forchristsakes. Hvor flink kan man være.

Ved godt den her battle var det præcis modsatte men da jeg søgte på youtube dukkede den her op Sandheden feat. David Dieu "Gigantisk triumf" fra vores 2010 album "Grovboksen", og det var sgu et glædeligt genhør, så den får I lige med i hatten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar