torsdag den 6. juni 2013

Pissefed triple releasefest med Valbjørn, kasperbroue og DeubleE på Stengade



I går stod den på triple releasefest på Stengade. Undertegnede naturligvis med "Lejligheden til venstre", og mine to venner kasperbroue og DeubleE med henholdsvis EPen "Ener" og solodebutalbummet "Hertugen". 

Vi havde en fucking god dag med masser af gode folk i huset. Der var liveoptrædender ang mas. Abbaz, en ung og dygtig upcoming rapper, der rapper om at bawle over 808 beats spillede en lille håndfuld numre. Sgu nok en lidt utaknemmelig tjans at spille så tidligt, da der var sket et fuckup i forhold til hvornår dørene skulle åbnes. Herefter spillede kasperbroue EPen "Ener", der udkom tilbage i januar i sin fulde længde.

Jeg ville fucking gerne have spillet mit eget album i sin fulde længde. Jeg synes lidt det fortjener det, men jeg er jo Jacob Valbjørn, som desværre kun ganske få mennesker gider høre på. Heldigvis var nogen af de få mennesker tilstede i går aftes, hvor jeg spillede syv numre fra mit album. Dvs. teknisk set er "Sort musik part II" jo ikke at finde på pladen, men det kunne det sgu ligesågodt så fuckit.

Jeg havde flere gæster med end til et compilationalbum, heriblandt Pede B, kasperbroue også agerende som halvdelen af 4Fod, Patrick Chan, DeubleE og Patrick B. Jeg var backet up af min dude Wryck, der agerede DJ og backup specielt på de numre hvor jeg ikke havde gæster med. Jeg fik spillet både "Sort musik" og "Adrenalin marathon" for første gang. Sidstnævnte desværre med Mortito MIA men fedt regardless. 


Efter mig spillede Bawl Disney lidt numre fra hans nye EP. Unge Bawl havde medbragt sin autotunemaskine, som jeg desværre trods lovning ikke nåede at pille ved. Man bliver nødt til at respektere en mand, der tropper op med sin egen autotunemaskine. Han havde den nærmest allestedsværende Skygg ved sin side, som gør den vildeste festlige figur på scenen. Som en hashrygende sprællemand, der kører på evighedsbatteri.

Aftenen blev afsluttet og rundet godt og grundigt af af unge Deuble, som leverede et rigtigt fedt show, og nåede endda at spille ekstranumre til ekstranumre. Hans plade "Hertugen" udkom netop i går, og den går jeg og pumper lige nu, og jeg vil foreslå du gør det samme. Mads Viktor bakkede ham op og Deuble spillede vidt og bredt fra hans katalog, og Kim Hot var også oppe at spille et par numre, som en del af Emils show. Jeg var selv med på to numre "Tilbage" fra hans nye skive og "Oi oi oi" fra Sandheden.

Alt i alt en fucking fed aften og props til alle der fortjener det. Og nu skal der vist laves ny musik....





Ingen kommentarer:

Send en kommentar