søndag den 5. september 2010

4Fod koncert på Rust



I fredags var jeg et smut på Rust, og se mine gode venner 4Fod starte deres "Hovedet på blokken" turné. De spillede mere eller mindre deres samlede værker, minus et par småting, og bragede op for ikke mindre end en times musik, som jo i hiphop sammenhænge er ganske seriøst (men sjovt nok ikke specielt imponerende i alle andre sammenhænge)

Simon Stoy på pladespilleren, og med dygtige musikere på bas og trommer, der sørgede for at få det hele til at brage igennem. Min personlige favorit er "Hovedet på blokken", som er et af de bedste danske rapnumre udkommet i år. Jeg var gæst på nummeret "Ouha", hvor jeg spyttede mit vers og repræsenterede for holdet, som jo også er at finde på deres album.


Jeg vil opfordre alle til at støtte 4Fod og købe en fed plade "Hovedet på blokken" er ude nu på Slow Shark Records, og der er en ny single og video på vej, som vist bliver fed.

Den seneste collabo mellem mig og 4Fod er at finde på "Hvad er kunst?". DJ Wrycks spritnye, sprøde og hårdkogte mixtape. Nummeret hedder "Anden sal til venstre" og vil også være at finde på min kommende plade "Lejligheden til venstre", og er i min ikke helt objektive mening blevet rigtig fedt.

"Mit navn er John og jeg ku rigtig godt tænke mig nogen venner"

"er begyndt at gå i det samme tøj som hun gjorde, jeg er ik stalker jeg går bare i hendes fodspor"

Her er et ældre nummer, der er lidt forkert krediteret men fuck det. Det er Blodsbrødre feat. 4Fod fra vores 2004 EP demo "Skab dig!!!".



4Fod er iøvrigt 1,2192 meter. Yes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar