mandag den 20. september 2010

Valbjørn feat. Meller "Regndans" fra 2006...

Jeg sad og rodede igennem youtube og tjekkede hvad der var blevet lagt op af forskellige numre jeg i tidens løb har featuret på, og der lå faktisk en del portion shit som jeg har spyttet på, medproduceret og på anden skamløs vis udvist ingen nåde.

Der er fra mine mange forskellige ting, og håber lisom at "Lejligheden til venstre" bliver toppen af kransekagen.

Der er numre og små videoer at høre fra nogen af mine forskellige konstellationer her som en lille optakt på at "Krystalnatten" videoen snart er klar. Der er Sandheden, Blodsbrødre, mine solo Bang-a-palooza ting og numre med 4Fod.

Tjek det ud en gang og fyr op for den gode. Der er en hel youtube kanal at tjekke op for. Også nummeret "Selvmord velgjort"...

25 Valbjørn numre fra de sidste 6 år.

http://www.youtube.com/user/JacobValbjorn?feature=mhum


Ingen kommentarer:

Send en kommentar