mandag den 9. januar 2012

Sort musik remix med kasperbroue, Aeon, Patrick Chan og Adam Sampler

I går var jeg i studiet og lægge et vers for første gang i omkring 10 måneder tror jeg sgu. Det var hos Adam Sampler til det store "Sort musik" remix, som jeg benyttede samme lejlighed til at filme rapperne til brug i en upcoming video.

Kasperbroue, Aeon og Patrick Chan fra Alliancen lagde alle 3 fede vers, og kom virkelig med hver sin definition af sort musik. Nixen havde meldt sin ankomst men var MIA. I forhold til originalen feat. Pede B bliver beatet remixet lidt, så det ikke bliver rent genbrug. Hooket forbliver det samme med seest.

Uden at overdrive kan jeg godt sige at det blev pissefedt.
Nedenstående har jeg smidt lidt videoer med de medvirkende inkl. mig selv. Sort musik EP på vej.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar