fredag den 27. januar 2012

Video video kører nat og dag

 Jeg har brugt størstedelen af 2011 til at få styr på videoproduktion, og nu er jeg kommet så langt at der er noget at komme med. Min intermistiske debut "Ingen melodi" video blev taget beskedent men godt imod, så nu glæder jeg mig sgu til at lægge noget ud der ser om end ikke helt Hollywood ud men ihvertfald noget af en skarpere kvalitet.

Jeg har lige lagt sidste hånd på "Gråhåret spåkone", og den er min hidtil mest vellykkede video, og desuden er "Vindueskigger" klar som vi dropper som streetsingle (produceret af Evoplex, co-prod af Wryck).

"Sort musik part II" er jeg også ved at fingerere med, der jo som bekendt featurer kasperbroue, Patrick Chan og Aeon og desuden venter jeg på et vers fra ung entreprenør Nixen bare for det ikke kun skal være gamle røvhuller der spytter.

Så 2012 lover godt når vi dropper videoer her der og alle vegne. Og forresten så dropper "Lejligheden til venstre" også i 2012.

Nedenstående er lidt stills fra Johnny Outsiders upkommende produktioner.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar