tirsdag den 18. december 2012

Blodrød Musik - Hvidstensgruppen feat. Kazpa G, Mental, Jacob Valbjørn, Skurken


Her er det spritnye track fra aalborgensiske Blodrød Musiks kommende EP "Ondt blod". Den lander i foråret 2013. Som mine cirka tre læsere ved er jeg ret glad for Blodrød Musik og specielt deres sindsygt vilde track "Blodrød anthem".

Se "Blodrød anthem" her

Jeg ser frem mod deres kommende EP, og i mellemtiden er den her lagt op som appetizer, hvor Valby-Jørgensen himself lægger 16 af de hårde. Beatet er laced af Excel. Har smækket teksten op herunder.


Der er blod i luften Valbjørn er på pladsen
Har været mod rov siden børnehaveklassen
Kalder dig feltmadras bliv fortørnet og vrissen
Du bange for dig selv så du gør det som massen
Modstand mod lopper der gør - oppe at køre
Vil se alle sige farvel stopper ik før
I ser alle dumme ud ligesom flokke af køer
Det er Hvidstensgruppen som der blokker din dør
Stedet i filmen hvor spændingen bliver udløst
det hardcoreshit en art der er udstødt
Under jernskjorten er vi ærligt hudløse
En truet dyreart der næsten er uddød
Bring smerten som en lang fødsel med ekstra veer
For dine bedste idéer er platte festklichéer
Jeg er så anti dig jeg er mod du eksisterer
Sig swag 3 gange dit hoved eksploderer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar