mandag den 3. december 2012

Valbjørn "Sort musik part II" video ft. kasperbroue, Patrick Chan, Aeon og Nixen


Jeg har optur over at kunne præsentere min nye "Sort musik part II" featuring kasperbroue, Patrick Chan, Aeon og Nixen. Jeg er blevet virkelig godt tilfreds med både video og track.

Jeg har formået at samle hvad der for mig er et hold på 5 dope MCer. Vi indspillede nummeret tilbage i januar en søndag sammen med unge herr Sampler, hvor jeg samtidig skød en video samme dag. Det lød umiddelbart som en god ide men det viste sig at være en lorteidé, da jeg havde taget munden lidt for fuld. Jeg måtte tage mig til hovedet da jeg kom hjem og så optagelserne, men ved hjælp af en ekstrem stram redigering, og en masse optagelser blandet i, lykkedes det mig sgu at trække en kanin ud af hatten.

Nixen var den eneste, der ikke var med på indspilningsdagen, og han kørte en mere US stil, med et sendt vers, og så skød jeg efterfølgende lidt video med ham i Øster Fælled (Sølvtorvet stand up!!!!) Derfor den lidt anden baggrund, men jeg fik det til at blende ind helt Ok synes jeg. Nixen var den eneste jeg ikke kendte inden produktionen af tracket, men det var fedt at have en af de dygtige upcoming rappere med.

"Sort musik part II" KAN DOWNLOADES GRATIS I BESKRIVELSEN VED ET ENKELT KLIK

Dette track er ikke at finde på "Lejligheden til venstre", men er endnu et skridt mod udgivelsen af mit dræberalbum...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar