mandag den 8. april 2013

Gaffa anmeldelse af "Lejligheden til venstre"


Så har Maria Therese Seefeldt Stæhr (ikke just det mest mundrette navn) lavet en kort anmeldelse af min plade i Gaffa. Jeg er selv så positivt overrasket over overhovedet at være nævnt, at jeg helt glemmer at være forbitret over hun ikke synes jeg er verdens 8. lyriske vidunder, som jeg jo selv er fuldstændig overbevist om at jeg er (Ok, nas er heller ikke så dårlig). Hun smider 3 stjerner min retning, som jo var det samme Kool G Rap fik i sin tid i samme gratisavis for "Giancana story". Den fantastiske konklusion må altså være at efter at have rappet i evigheder er jeg nu ligeså god som G Rap, og det er jeg da ganske fornøjet over.

Nu det endelig skulle være så er det lidt en skam at gode gamle Grubert ikke er der mere. Det havde helt sikkert været pissesjovt at læse hvad han havde at sige til den. Jeg læser stadig hans fuldstændig klassiske Torrpedorr anmeldelse fra tid til anden, når jeg er i dårligt humør.

Læs anmeldelsen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar