lørdag den 14. september 2013

Uinspireret og skæv Valbjørn video "Brudt" filmet på Islands Brygge



Her var den sgu så den spritnye video. Det har lige varet et stykke tid, men det er hovedsagelig baseret på det som man kalder liv og det faktum at jeg har haft fucking problemer med at få lortet ud af computeren, og når man nu engang ikke decideret betaler penge for de programmer man bruger er det jo lidt svært at brokke sig for alvor (selvom det ikke som sådan har forhindret mig i at gøre det).

Den blev skudt på to optagedage, i januar måned med unge Adam Sampler som selskab og ufrivillig hjælpende hånd og i maj måned med Wryck, som er den flotte fyr i baggrunden på billedet og som desuden også har produceret tracket. Vi optog på Islands Brygge Amager området, som lokalkendte muligvis vil kunne genkende. Det var hyggeligt men samtidig gjorde alt det sollys (og muligvis det faktum at vi havde suget løs) at jeg var skæv og uinspireret da vi først skulle filme.

Den her video er absolut den jeg har glædet mig mindst til at lægge op, men det er nok hovedsagelig et symptom på at jeg er klar på at lave noget nyt. Regardless så er det stadig et fedt track, og videoen har et eller andet som man siger.

Jeg har en video mere at skyde afsted og så er butikken lukket. Hurra for det.

Husk at du kan downloade "Lejligheden til venstre" ganske gratis på

DOWNLOAD HER!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar