onsdag den 11. september 2013

Verdenspremiere på ny Valbjørn video fredag d. 13 kl. 1600

Så er jeg sgu tilbage på mit BS Christensen. I den tilsyneladende endeløse række af "Lejligheden til venstre" videoer, er vi nu ved at kunne se en ende på det (formentlig til en del folks udelte begejstring)

Den her gang er det tracket "Brudt", som har fået den visuelle overhaling. Som sædvanlig har jeg selv lavet en Lars von Trier, med en hjælpende hånd af Wryck og Adam Sampler (har jeg egentlig andre venner end dem?)

Egentlig har den ligget færdig et stykke tid, men på grund af at Gud er imod mig (jeg fortryder bittert at jeg ikke blev konfirmeret dengang. Gud er stadig sur på mig over det. Det er hovedårsagen til at jeg ikke er ligeså kendt som Yepha) er det ikke lykkedes at smække den op før nu. Men fuck det, Johnny Outsider konglomeratet er oppe at køre igen, bogstavelig talt. Husk albummet stadig er til fri download. Nu er det ved at blive mørkt igen, og så passer det fint med at pumpe noget Lejligheden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar