søndag den 17. november 2013

Ny video tilintetgør "Lejligheden til venstre"



Vores sidste og ottende video fra "Lejligheden til venstre" pladen er blevet til outronummeret "Snakker til mig". 

Jeg kan ikk fatte vi har lavet hele 8 videoer til den her afsindige plade, men det her føles som en rigtig god måde at lukke bogen på med et nummer der er sådan lidt efterfestagtigt.
Jeg har igen selv stået for videoen. Den er filmet i blandt den originale lejligheden til venstre. Den er lavet som en part II til "Ingen melodi" videoen, og det tror jeg er tydeligt for dem som har tjekket op for den.

Wryck har produceret. Husk at se den helt til ende, hvor jeg har flippet på en lidt Troldmanden fra OZ-agtigt måde low budget stylee selvfølgelig.

FRI ALBUM DOWNLOAD http://lejlighedentv.dk/


Se min allerførste video "Ingen melodi", så derfor syntes jeg det var cool at lukke bogen i samme stil som jeg startede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar