tirsdag den 5. november 2013

Meller er en blæksprutte


HØR DEN NYE MELLER PLADE HER

Så er Ringsteds finest, Meller tilbage som om han aldrig har været væk med et nyt album med 10 spritnye tracks. I dag har været en god dag for musikken med både Roc Marci mixtape, Danni Toma og remixversion af Ponyblod, men lige nu pumpes der Meller for fuld skrue. Der skal ikke være tvivl om jeg er glad for at høre Meller tilbage i hardcore stil.

Supardejen har produceret størstedelen af pladen, og resten er laced af 3PD fra Mad Comix fame. Herudover er der feature af gode gamle Tyde T, som jeg altid bliver i pissegodt humør af at høre på, så mere magt til ham.

Som Meller selv skriver er old school det nye new school, og det kan der vel være noget om eftersom alle de her nye rappere allesammen har så pissetravlt med at bite 90er rap. Men på den anden side kan jeg ikke komme i tanke om en eneste rapper, der ikke som minimum er inspireret af 90erne, der ikke er til at lukke op og skide i.

Jeg er i skrivende stund ved at høre den for første gang og umiddelbart er to af de numre jeg synes virker vildest titelnummeret "Blæksprutte" og "Enten eller" feat. Supardejen. Men hey døm selv. Det her bitchass blogspot er en helvedes gang lort, så jeg kan desværre ikke spille den herfra (tror dog snart jeg ændrer til en anden webadresse, så jeg slipper for deres lort). Men pump endelig løs af ny Meller på ovenstående link.

Jeg tror iøvrigt snart jeg skal sample en af mine alltime yndlings Meller linjer "Skriv en digtsamling eller noget FUCKER" hahahhaha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar