onsdag den 23. februar 2011

Kim Hot Kongen af Hundige releasefest på Stengade lørdag

Vores allesammens yndlings Hundige thug udgiver på lørdag hans længe ventede debutplade "Kongen af Hundige". Pladen der lyrisk og produktionsmæssigt er fuldstændig overlegen ja, alle andre i hele spillet.

Min gode ven Kim Hot tilbød endda at jeg kunne medvirke på hans plade, så jeg arbejde hårdt og lagde vers ned til to sange. Den ene var en rygersang og den anden en sang om hvor vild Kim Hot generelt er. Desværre gik det sådan at han syntes slet ikke jeg kunne holde hans sindsyge niveau, så jeg endte simpelthen med at blive klippet fra projektet. Og den gode Kim har sgu nok ret, jeg kan ikke holde hans niveau. ALL HAIL THE KING!!!

På Rust var Kim Hot opvarmning for Sandheden til vores releasefest for "Grovboksen". Denne gang er de to galninge Adam Sampler og Emil Ekelund (og Ralle fucking Mus ikke at forglemme) igen i effekt, men det er Torrpedorr der bliver gendannet for en aften, og spiller deres enorme repertoire af klassikere.

Lad smokningen af mikrofonen begynde...

Link til det store show...

http://www.stengade.dk/uncategorized/torpedor-kim-hot-release





Læs mere om Kim Hot...

http://lejlighedentilvenstre.blogspot.com/2010/11/grovboksen-releasefest-pa-rust-17112010.html

Hvis du er nede med "Lejligheden til venstre" ville jeg sætte pris på hvis du ville blive fast læser. Så bliver du simpelthen tæppebombet med cyberkys og det der er være. COME ON SON!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar