mandag den 28. februar 2011

MagerMayn - Sut På Mig(officiel musikvideo)

En af de fedeste og mest originale rappere der er kommet ud de seneste par år, MagerMayn. Dette var også grunden til at vi fik ham til at medvirke på vores vilde possecut "Rovmord" fra Sandheden "Grovboksen" pladen.

Det der er fedt ved dude, er at det virker ultraplat, men der er alligevel lidt mere. Jeg elsker klippene i den her video, hvor han går rundt i parken med sin kæreste. Man forstår ikke omfanget af hvor dybt det egentlig er. Dette er den bedste danske rapvideo jeg har set længe. Ganske vist ser jeg ikke så helvedes mange, men jeg ved den her er bedre end dem jeg ikke har set også, så fuck din mening.

Tracket er ligesom "Rovmord" produceret af min gode kompis Adam Sampler.






Hvis du er nede med "Lejligheden til venstre" vær så venlig at blive fast læser. Så er du en ven af folket...

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja det er ordentlig svedigt! Jeg er vild med passagen omkring 1.35...

    SvarSlet