mandag den 7. februar 2011

Valbjørn og Wryck rykker ind i nyt Mixtapemusic studie!!!!



Store fucking nyheder venner. Et lille skridt for menneskeheden men et stort skridt for mig. Siden sidste uge har jeg udover fritidssjoller, fuldtidsrapper og deltids musik arrangør kunnet skrive studieejer på mit CV.

Sammen med mine dudes DJ Wryck og K fra Freestyle Phanatix er vi rykket ind i det fedeste studie, der ligger i Njalsgade på Islands Brygge. Dette er hvad man kalder en ny fucking dag for Mixtapemusic, og jeg er herrebegejstret over alle de nye tiltag dette kommer til at medføre.

Dette er første gang jeg har været med i et studie, så nu er der kun en vej frem og det er verdensherredømmet for Mixtapemusic, som jeg ved samme lejlighed (til venstre) er blevet indlemmet for fuld skrue i, og skal stå for udvikling af kunstnere, promotion og sangskrivning. Tjah, sådan set alt hvad man lige kan finde på der er sjovt.

Så den hellige treenighed i DET NYE OG URØRLIGE MIXTAPEMUSIC er Wryck, Nic Spliffix, og yours truly, Valby-Jørgensen.

Det er måske så meget sagt at det er nye lokaler, eftersom størstedelen af mig og Wrycks kommende plade "Lejligheden til venstre" er indspillet der, og Wryck har siddet der i 12 år, hvor han så dog rykkede ud for et års tid siden.

Men nu har vi altså generobret det, og der bliver bygget lidt om, så det hele bliver fuldstændig top notch med den rette atmosfære, som man jo har brug for når man skal lave klassikere,

Men fuck det, det er en god fornemmelse. Nu skal de sidste ting på plads, og så er vi klar til at kaste os ud i at lave fantastisk og uforglemmelig musik, for det er jo det vi gør.

DET NYE OG URØRLIGE MIXTAPEMUSIC kommer ihvertfald uden tvivl til at uddele knyttere til folket, og dette er et vigtigt skridt på vejen, ikke mindst for den ongoing saga om mit debutalbum "Lejligheden til venstre", som jeg vil udgive om det så kommer til at koste mig livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar