onsdag den 4. maj 2011

Me Against The World Records

Jeg ville ønske jeg bare kunne fucking helt stoppe med at lave musik, og bare chille og sidde og se fjernsyn. Jeg ville helt sikkert være et mere lykkeligt menneske og jeg ville helt sikkert sove bedre om natten. Det her lort fører ikke andet end besvær og uvenskaber med sig. Hver gang der kommer en eller anden form for lidt lys kommer der et eller andet latterligt fucking problem, og gør mig deprimeret og bitter af helvede til.

Hele situationen med at skulle få udsendt "Lejligheden til venstre" pisser mig bare af, og jeg ville ønske jeg kunne nøjes med bare at skrive sange, og så få nogle industridudes til at gøre resten, men sådan hænger det desværre ikke sammen. Jeg ville ønske jeg bare var endnu en dansk rapper, der havde lavet et selvironisk og forsigtigt album, for så ville jeg smide hele lortet på gulvet på et sekund og glemme alt om det og fortsætte mit lorteliv i stilhed. Problemet er bare at "Lejligheden til venstre"er for fucking vigtigt til jeg bare kan droppe det. Alt hvad jeg har lavet op til det her punkt har bare været træning for at lave det her album. Jo jo, der har været gode ting her og der, men den dårligste sang på "Lejligheden til venstre" er bedre end det bedste jeg ellers nogensinde har lavet, og det her er et helt unikt og rent hardcoreværk, som folk fucking skal have chancen for at høre.

Måske det bare er mig der er pissebesværlig siden det virker til at jeg aldrig kan blive enige med nogen når man skal til skære de sidste ting på en plade. Jeg burde starte mit eget pladeselskab hvor jeg laver beats, producerer, rapper, laver videoer, og promoverer. Jeg skal gøre det her pis uanset hvor meget det koster mig personligt. MixtapeMusic? Jeg håber det popper, men jeg ved ikke.

Fuck det her. Jeg skal tænke på noget andet shit nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar