søndag den 30. januar 2011

Sleigh Bells koncert på Loppen 29.01.11




Jeg har propper i ørerne i dag, og har det lidt som om jeg er beskyttet af vat mod resten af verden. Det er dog det hele værd. I går var jeg til koncert med Sleigh Bells, electrorockwhateveerthefuck duoen fra Brooklyn, New York.

Det startede op med opvarmning fra Echovamper. Ikke en gruppe jeg havde hørt om før, men jeg vil absolut tjekke op. De var fede og sangeren havde en fed sceneoptræden med højt opsat firserhår, og sort tape på brystvorterne. Jeg var nede.

Sleigh Bells koncerten var en af de mest hårdtpumpede shows jeg har været til nogensinde. Massive mure af guitarstøj, de her helt sindsygt godt producerede trommer (hiphopproducer take note), Alexis Krauss sukkersøde stemme og et rent fucking asansebombardement. Fra start til slut var det fucking fedt, og der var absolut ingen low points overhovedet.

Selv gode gamle Cutfather, den gamle producer turned reality TV stjerne, luskede rundt og skulle høre hvad de unge har gang i.

Nedenstående nummer er ikke at finde på deres fantastiske plade "Treats", som jeg jo gav en aldeles god placering over Valbjørns årets bedste plader. Men er et tidligere nummer, som også er grotesk fedt.

Læs mere om Sleigh Bells her

http://lejlighedentilvenstre.blogspot.com/2011/01/valbjrns-2010-bedste-og-vrste-plader.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar