lørdag den 26. februar 2011

Valbjørn er den nye dumfriske rapspotskribent




Den kendte danske raphjemmeside Rapspot, som jeg selv med jævnlige mellemrum har tjekket for (og gav god kritik på Sandhedens "Grovboksen" album) siden fucking jeg kan ikke huske hvornår, men helt tilbage til dengang Creative skrev for dem (where are they now?) er jeg nu selv blevet tilknyttet.

Dette skete efter jeg havde lagt et link op til mine bedste og værste album 2010 liste, hvor Papi rakte en hånd frem. Jeg har taget The Streets sidste opus nogensinde, "Computers and blues" under kærlig behandling, og det er der kommet følgende anmeldelse ud af. Jeg lægger ikke selv anmeldelsen op her, men her er et link

http://rapspot.dk/2011/02/23/the-streets-computers-and-blues-album/

Det er cool at der på Rapspot er linket op under de ting jeg skriver til min blog.

Hvis du er nede med "Lejligheden til venstre" ville det være rigtig cool hvis du vil joine min meget lille men trofaste faste læserskare. Taktaktaktaktaktaktaktaktak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar